tisdag u know

jahapp hallå!
idag är de tisdag, skolan va helt okey..
idag har man med vatt med dani, ♥
sen när man kom hem, så kom jasmina hit så plugga vi tillsammans
uuusch, kemi prov på torsdag och jag fattar nada..
men i will try my best, hahaha juuste hahhaah igår,
så jag och min ko David, sitter ju brevid varandra i klassrummet
haha, sjukt kul! men så bråka vi om en penna.. hahah
så drog vi i pennan, så slank min händer iväg. så han körde pennan
rätt upp i tandköttet! haha de va kul.. fast han börja blöda? ops..
men de va bådas fel! inte bara mitt, hihi lilla david!
sen har jag glömt att säga.. att Milly åkte till sverige typ för
en vecka sedan, saknar henne, min milly ♥
de blir ju inga nya bilder nu för tiden,
eftersom jag aldrig använder min kamera.
xx

En bild från idag när hannah red Almendro, pappa som fotar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0