snabb inlägg

nu går de fort!
inte hunnit skriva nått dom senaste dagarna,
igår va de ju fredag fast de kändes inte alls som det i skolan
de va ju t.o.m fredag den 13! haha, igår efter skolan gick jag
jasmina och hannah hem, sen va vi med dani! gick och köpte navelsmycke
ja, sen gick vi runt och gjorde liten galenskaper, sen gick hannah och jasmina
hem. så jag va med dani, roligt som vanligt! min daniEL ♥ haha
nu blire stranden med jasmina och hannah! jipppii, soooooooooooool
xx

gammal, repris bild antar jag.. 



Kommentarer
Postat av: Madeline

haha ojsan, skriv lite (ganska) fel:P

Har också varit på stranden fast har brännt hela facet! :(

<22

2011-05-14 @ 19:36:16
URL: http://wwww.maderinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0