onsdag

hallååååå, sarah glad hehe
nej men tror datan funkar i typ en timme nu, inte längre antar jag
sen laggar den väl söner igen.. sjukt jobbigt
men idag så i skolan va de helt okey! sen efter skolan skulle våran
"skola" spela fotbolls match, för dom som ville då från 12-17
så stack jag, jasmina, dani, david och casper till en annan spansk skola
fast jag, jasmina och gympaläraren rikard va hejjjaklack! men dom förlora
(eller ska jag säga vi? eftersom dom spela för skolan? skit samma)
det va sjuuukt kul, sen gick vi hem, jasmina och jag gick och köpte glass
medan hannah gjorde läxor så hon fick vara lite ensam xp, sen stack
jasmina hem, fast nu är hon här igeeeen, sleeepover på en onsdag, jipppiiii
gotta go, innan internet typ döööööör.
juste föresten, 30/4-2011 är en fin dag, då det blev du&jag ♥
xx


en rätt söt bild på mig och min älskade pappa som kommer hem imon !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0