bugger..

tjenare! dagen idag har väl vatt rolig, känner mig mycket mycket bättre i haksen idag! förutom då när domdär jobbiga host attackerna kryper fram.. fast just nu känner jag mig fundersam och lite förvirrad, jag kände så. men nu känner jag så! men nu känner jag allt? haha nä men ja vettitusan. Engelskan idag va fett kul! ja & jasmina fick lite för mycket energi, men de va kul (y) idag skulle vi till stallet fat de blir inte av för pappis är hemma och han är trött, så de blir stallet imon istället! + idag kom MARTIN till skolan! feeetttttt skooooj! nu ska jag väl ta och äta nått..
xx



don't want to hurt you.. 


Kommentarer
Postat av: Linnea

ehehehe såå söt bild <3:)

2011-03-31 @ 19:13:15
URL: http://loris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0