söndag

snart är helgen slut, bara om några timmar, nej usch va hemskt ! känner mig lite osäker för ja vill inte såra dig..! igår så åkte man till plaza mayor och bowlade, aaaskul fast jag kan verklgen inte bowla xd haha de tog tid innan jag hittade tekniken ! :D sen så va man ínne i lite olika affärer, köpte bara en tröja o ringar. idag har jag vatt i stallet och ridit hopplektion med Hannah och Elsa, aaaskul de med fast har jättont i benen nu, prövade ett nytt bett på Mily eftersom hon drar så mycket.. men de gick inte så bra det heller så vi får pröva nått annat ! :) men de ordnar sig säkert, nu är jag hemma och har duschat, känner mig ren! så nu efter hannah har badat klart så ska hon och jag gå och handla Mister Noodles! feta gott, ♥ mamma och pappa är ute o äter med sina vänner eftersom pappa åker redan imon!! :( och kommer int förän en månad! + att han bara avrit här i fyra dagar.. kommer sakna han.. menmen, sen imorgon är de skola igen, jippi. efter skolan blire stallet igen, myysigt! ♥
xx

hannah & jasmina igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0