skola imon..

dagen har varit skoj, men gått sjukt fort
vaknade, straaaanden! sen blev det stallet! ♥
feta chill ändå, + att jag ätit glass, älskade glass!
har inget mer att skriva förutom att jag pallllllaaaar verkligen
inte skolan imon.. liksom 9orna är borta, dom har prao
så de kommer typ vara sjukt tomt i skolan, men aja måste ju gå ändå
de är ju trots allt IDROTT imorgon, gillas starkt!
i'm thinking of you, all the time ♥
xx

hahha, jag och hannah hade sjukt kul idag med dessa vackra redigeringar
fast om jag ska vara ärlig är min hy i ansiktet, väldigt röd?

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: hahahah ja oj tur att jag gick dit :p<3

2011-04-25 @ 17:43:22
URL: http://loris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0