orkar inte

assssssså shit. måste plugga Biologi, men jag har verkligen ingen ork!
sitter liksom med böckerna framför mig och orkar knappt läsa..
men jag kommer ändå få IG på provet imon, jag kan ju ingenting..!!
men man måste ju försöka iallafall.. dagen idag har vatt rolig,
fast onsdagar brukar vara sega, på musiken spelade några upp sina låtar
jag och jasmina spelade upp våran, de gick väl bra! tyckte jätte mycket 
om de andras låååtar! sjuuuuukt bra, seriöst! (y) 
sen så had vi 7-8 idrott med 9:orna, askul ju! haha 
tycker vi ska göra det fler gånger, + att skolkläderna som jag beställt
kom i måndas eller igår eller va de va, sjuuuukt snygga hade shortsen
och t-shirten idag på idrotten, tjocktröjan är rätt stor men aaassskön ♥ 
xx

en bild på mig och josse när vi va små
saknar dig så mycket bästavän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0