Mobilen igen

Hallådär! Jo nu är det ju så att ingen av våra datorer fungerar.. Så det blir inga bilder på ett tag eftersom jag inte kan ladda upp bilder via mobilen.. Men aja ni får läsa lite iallafall! Dagen idag här varit bra! Efter skolan stack jag, dani, layo, david, bajsphilip, casper och gabbe till en kebabkiosk♥ fast det bara var david som skulle käka, sen stack vi tillbaka eftersom tyyp alla skulle ha utvecklingssamtal.. Men det konstiga var att Jag och bajsphilip hade samma tid? Så vi slog vad om vem som hade rätt, hur kunde jag vara så dum?! Han fick mina 2e dåra, medans jag väntade på mitt utvecklingssamtal hade jag sällskap av dani, fett skoj hade vi♥ sen vare min tus då, jag är väl nöjd, det gick rätt hyfsat! Fast inte så nöjd med SO:n dåra men det får jag väl bättra på (: nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0