kväll

hejsan allihopa!
nu äre lördagkväll dåra, mysigt!
idag har jag, hannah och mamma varit i stallet,
gick jätte bra! både milly och jag va på toppen humör ♥
sen när vi kom hem från stallet ringde vi jasmina, sóm vanligt
och så stack vi ner till stranden! schtteek u know,
det va as varmt, så "vi"(jag) badade! sen på vägen hem
va vi ju tvugna att köpa en glass, glass är ju livet!
sen stack jag och hannah till Box Office och hyrde filmer
det blev: ROGUE & BROTHERS, dom verkar iallafall bra,
men man MÅSTE ju göra läxa också.. förstörde hela lördagkvällen..
jag skiter i svenskan, den orkar jag inte.. men måste plugga BIOLOGI
eftersom vi har prov på onsdag, kommer gå helt åt skogen.
xx

fick bli en bild från Quinteros FÖRSTA tävling,
haha själv hängde man inte riktigt med hoppet xd
lilla gubben tror ju verkligen att hinderna ska bita honom!
man fick vara berädd på allt, och då menar jag allt!!
han kunde inte ens gå över dom, jag saknar verkligen han..
ja han va ju som han va, men vi hade väldigt roligt tillsammans ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

pluggar också biologi bläää haha :(

2011-04-10 @ 20:01:35
URL: http://loris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0