besök

hallådär! ja igår hämtade vi hannahs kompis Maja på flygplatsen!
ahhahahahahahahah hannah den klanten var jätte rolig iigår,
de började men att jag och hannah va jätte pigga när vi skulle till flygplatsen,
vi springer ner i garaget, för vem ska sitta fram? vem vill inte sitta fram liksom
så drar jag i hannah så jag kommer före, sen när jag vänder mig om och sittar på henne
såklart just då springer hon rakt in i en SEMENTPELARE?! hahhahaha hur lyckas hon?
tur att inte näsan åkte först iallafall, för då skulle den ryka en gång till.. xd
nämen stackarn  hon fick asont ju.. precis när vi skulle hämta maja ! haha
nej men vi bara skratta efteråt, eller ja, de va ju svårt att hålla sig när de väl hände!
hahahaha, men aja, nu drar jag, maja och hannah till stranden!
vädret kunde ju vatt lite bättre men man kan väl gå till stranden iallafall ??
xx

fast ni kanske inte ser någon skillnad, så saknar jag mitt "långa" hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0