10 april, kväll

hallådär,
dagen har varit as bra faktist.. började med att vi åkte till stallet! ♥
sen när vi kom hem så gjorde man lite läxor, inte mycket men lite iaf
sen så gick vi ner till poolen!! efter det så stack vi ut och åt,
fast jag åt för mycket och för fort så har ont i magen... men aja!
så började jag, hannah & mamma kolla på film: BROTHERS
mamma tyckte absolut inte om den så hon gick och la sig,
jag tycker heller inte om den, men hannah tycker väl den är okey ?
tror jag, eller ja hon är den ända som sitter och tittar på den just nu
fast jag sitter i rummet brevid så jag kan också höra och se fast ja,
de vill jag inte ! xd haha den rekomenderas inte.. fast vi såg ROGUE
igår, den va jäääättte obehaglig ju.. fast den va faktist rätt bra om man
tänker efter.. usch kommer inte kunna sova inatt! hahah xd man får hoppas på de bästa!
xx


godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0